1 Şubat 2014 Cumartesi

Skyfall (2012)

Skyfall
MI6 ciddi bir saldırıya uğrar ve kurumun değerleri temelden sarsılır. M’e karşı sadakat testinden geçen ajan James Bond kişisel bedelleri ağır olsa da, tehdidi bulup her ne pahasına olursa olsun yok etmelidir. Zira MI6’yı ciddi riske sürükleyen isim Silva adında gözü kara, gizemli bir adamdır... 
Sinema tarihinin en uzun soluklu aksiyon film serisi olan gizli ajan 007 James Bond'un nefes kesen macerası bu sefer Türkiye, Çin ve İngiltere ekseninde geçiyor. 
Beklentim yüksek olmadığı için fena değil diyebilirim,İstanbul acaba nerede başlayacak diyordum ki polis yazısını gördüm,lan burasını nasıl Afganistan'a çevirmişler dedim direk.İstanbul'un arkası bile böyle değil,İstanbul bölümü hariç fena bir film değildi açıkçası,izlenir ve silinir,nedense diğer şehirler son teknolojili yerler Afganistan şey pardon bizim burası çöplükten farksız yerler olarak lanse edilmiş,daha ne diyeyim ben.Türkiye'yi kes oradan al sana fena olmayan bir film.
İyi seyirler...http://www.imdb.com/title/tt1074638/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder