13 Mart 2014 Perşembe

Thor: The Dark World 2013

thor the dark world
Jane Foster, muazzam bir güç tarafından ele geçirildiğinde, Thor'un onu eski zamanlardan gelen yeni bir tehdite, Karanlık Elfler'e karşı koruması gerekir.

Uzun süredir film izleyemiyordum dün izledim boş vakit olunca.Efektler bayağı iyiydi,içimden dedim ulan bu efektler bizde olsa sinemamız uçuşa geçerdi.Ama nerdeeee...Baştaki sahnelerde Thor'un dev adamı tek celsede öldürmesi bana güzel gelmedi hani insan azıcık uğraştırır dedim ama o da bana ben Thor'um dedi :D. Sondaki sahnelerde güldürü ögeleri vardı; mesela Kaptan Amerika.Ayrıca adam savaşırken milletin onu izlemesi garibime gitti nedeni ise sokakta adam yok ama binadan izleyen çok.Metroda da kimsenin bir şeyden haberi olmadan işe gitmesi saçma geldi açıkçası, ayrıca metrodaki insanların Thor'u görünce fazla şaşırmaması dikkatimi çekti yoksa bana mı öyle geldi? Bazı saçmalıklar dışında güzel bir filmdi diyebilirim.Görsellik açısından 3D izleyin derim.
İyi seyirler...http://www.imdb.com/title/tt1981115/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder